torsdag 27 februari 2014

Över 15 000 sidvisningar, hell yeah.

Idag nådde vi 15000-strecket, så här ungefär ett och ett halvt år efter jag började blogga här. Känns ganska bra, vet också vem som var nr 15 000, eftersom vederbörande ringde och informerade mig per telefon :).

Kollade lite statistik också, och alltså mina inlägg blir ju faktiskt lästa, eller i alla fall tittar någon på dem, eftersom vissa inlägg har blivit visade 60-70 gånger. Vem är ni som läser men som är så tysta? Jag är nöjd att skriva eftersom jag vet att någon läser i alla fall, men ibland skulle det vara roligt att veta om det är någon som inte känner mig IRL som läser min blogg bara för att den är bra, eller skit, det kvittar. Hur som helst vill jag bara tacka alla som orkar läsa mina vettiga och mindre vettiga inlägg, även om inte kommentarerna duggar så tätt. <3

Så en segerdans på det! Och imorgon kommer ett inlägg om ABORT! (hoppas jag). Så vi syns väl då, right?

1 kommentar:

Carina sa...

Härlig bild :D Det gäller att vara enträgen och inte ge upp fast responsen känns långt borta många gånger. Huvudsaken är att d skriver för att det känns viktigt och givande för dig. Bra jobbat, kotten!