torsdag 13 februari 2014

den årliga önskelistan

Jahapp, så var det dags igen för den årliga (kanske inte så allvarliga) önskelistan inför min födelsedag som nalkas med stormsteg. Som vanligt har jag kanske lite speciella önskemål och förväntar mig egentligen ingenting av det nedanstående, men det är det som är det fina med önskelistor, man får go helt bananas och låta fantasin flöda. Så, här kommer önskelistan för min 26-årsdag (fyfan för den siffran, I hate you!).

En glad, halvnaken tjej vill jag ha.. NÅ NÄÄ, det är kjolen hon har på sig jag anser skulle göra sig bra som uppfluffare för mina klänningar som kan se trötta ut utan en underkjol. Den här finns på elbastardo

En ny dagbok. Jag har knappt skrivit dagbok under de senaste åren, och jag tror det beror på att min gamla dagbok är fylld av negativitet och dåliga minnen, och därför 0 lust att fortsätta skriva i den. En snygg enkel lagom stor dagbok, gärna med helt vita sidor, tack! (googlad bild)

Jag fick ingen flamingo förra året, så jag gör ett nytt försök. Jag menar, vem vill inte ha en rosa flamingo?

bara för att den är så jävla snygg men för dyr för att jag skulle köpa den själv, höhö.. finns på elbastardo

en snygg baddräkt vore ju inte heller helt fel.. också från elbastardo


Ett parasoll som solskydd under mina promenader i parken :)
Från pinupgirlclothing



Klackar från CutiePie. Storlek 36, tack! Googlade bilder


Sådär ja, inte en nödvändig sak i sikte, som det ska vara när man önskar sig födelsedagspresenter när man är över halvvägs till 50...

Inga kommentarer: