tisdag 23 april 2013

suck

Lillan är sjuk IGEN, stackars lilla skrutten fick feber i natt och är helt slut. Hon ligger och sover för tillfället, efter att ha ätit tre skedar blåbärssoppa ville hon självmant gå och sova i sängen, vilket aldrig händer när hon är frisk. Tycker det har varit extremt mycket sjukdom den gångna vintern och jag börjar ha riktigt  LEJDON av det. Hann jobba tre dagar förra veckan och höll på att komma in i någon typ av rutiner igen, och nu blev allt avbrutet igen. Och det stör mig också, att jag går och tänker "måste jobba för annars blir jag fattig"-tänket. Jag vill inte tänka så. Det finns andra saker i livet som är viktigare än pengar. Men i alla fall. Man har förväntningar på sig och det känns störande när man inte kan uppfylla dem, ett steg fram och två steg bak. Typ. Men, huvudsaken att Lillan blir frisk. Fy fan vad jag längtar efter sommaren och värmen och inga förkylningsjävlar. Skittråkigt väder är det idag också, vilket iofs är bra eftersom jag ändå inte kan gå ut. Klättrar på väggarna här inne istället. Suck.

Inga kommentarer: