onsdag 17 december 2014

Produktiviteten ökar när en är arg, tydligen...

Jag har flera inlägg på gång, som bara ligger och bubblar och mojsar sig i min utomordentliga hjärna i väntan på att få plitas ner på papper (okej på skärmen då, men det låter mer proffsigt att använda papper). Jag ser fortfarande inlägget jag skrev om igår spridas som en löpeld på Facebook och det gör mig oerhört arg, folk måste ju (ursäkta min franska) vara helt dumma i huvudet om en inte kan ställa sig kritisk till sådan där smörja. Nåväl. Det gör mig arg och när jag är arg producerar jag texter bättre, tydligen.

Min syster tipsade om den här filmtrailern igår, och jag tittade på den när jag kom ur skolan och blev så PEPP! Hoppas hoppas den serien blir verklighet, för i alla fall jag tycker att jag fått nog av serier och filmer som handlar om hårdbarkade män som gör grabbiga saker och tjejerna får bara vara med på ett hörn. Att den är svensk och har flera bra skådespelare med gör ju inte saken sämre, så in och sprid sprid sprid!


Nu ska jag dricka sju koppar kaffe, göra skoluppgifter och sedan börja skriva på fler texter till le blog, för nu är jag mer ön vanligt bitter på omvärlden... Ha en bra dag!


Inga kommentarer: