måndag 29 december 2014

**pausmusik**

Ja här firas det också jul, som ni kanske märkt. Därför all utebliven bloggning. Men misströsta ej, i sinom tid kommer jag tillbaka för att dela med mig av mina visdomar, men nu för tillfället bor jag i mina rosa mjukisbyxor och stiger upp ur soffan endast när jag går till kylen efter choko eller julmust. 
Kan ju lägga in en bild på mitt hår och på samma gång säga att jag är uuubernöjd med splat-färgen. Har aldrig haft en chockfärg som hållit så länge som dessa, håret är fortfarande rosa och blått (plus en massa andra häftiga rosa-lila-blå nyanser) trots att jag tvättat det med shampo typ hundra gånger sedan jag färgade det. Så det rekommenderar jag varmt...


Och under tiden julpausen råder lämnar jag er med det enligt mig bästa seriesoundtracket i världen. True Detective-musik i över två timmar. En bara älskart´.




Inga kommentarer: