måndag 7 oktober 2013

2 h 15 min

2 timmar och 15 minuter innan deadline skickade jag in hemtentan som jag inte ens hade börjat på med senast jag skrev. Det var inte så svårt sist och slutligen, även om jag inte är super supernöjd med resultatet får det banne mig duga, tyckte personligen det blev bra och om inte läraren behagar godkänna det har jag tre tillfällen till att tenta. Så det är inte hela världen. Men vetskapen om att jag klarade det bra under tidspress känns skönt, även om jag inte rekommenderar att sitta och slita sitt hår kvällen före deadline och inte ha en aning om vad man håller på med. Men i vilket fall som helst:


Bara för att vara lite negativ så känns det som jag håller på att bli förkyld, vilket har känts hela god damn week. Tjock och kli-ig i halsen och fryser hela tiden. Men blir jag sjuk på riktigt? Nej. Det bara jävlas med mig, som om det sjuka vill se hur länge jag orkar stå och vingla på ruinens brant. Men det kommer ju när man som minst vill vara sjuk, det brukar alltid vara så.

Och så en glädjetrall måndagen till ära



1 kommentar:

Carina sa...

Gud, jag blir ju deprimerad av låten. Härlig video men suck vilken mental tegelsten! Grattis till din avklarade tenta som fick ett sånt bra betyg ;-)

Mam