fredag 31 oktober 2014

jag firar inte halloween, men ändå...

Tänkte bara önska alla en trevlig halloween, festa med måtta och skräm inte livet ut varandra. Själv firar jag i min ensamhet eftersom Smokey arbetar nattskift, och till tröst har jag tillrett lite smör med popcorn (det ska vara så mycket smör att man knappt får tag i popcornen, eftersom de är så hala :D), oliver och rödvin. Om jag vågar ska jag se en riktig skräckfilmsklassiker från 1980-talet och hoppas att jag inte blir så rädd så jag måste sova med lampan tänd.


Eftersom jag inte ska på halloweenkalas och inte klä ut mig (vilket kanske vore ganska kul) så förvandlade jag mig själv till zombie, eftersom jag älskar zombies. I detta fall ser jag ut som en zombie med mens, och ska sanningen fram känns likheten med känslan när man har mens och den här bilden ganska, ja, slående. Så så rolig är jag att bo med när jag mensar loss, måste vara som ett avsnitt ur The walking dead. Stackars familj...

Inga kommentarer: