tisdag 23 september 2014

ett sommarminne

Jag är säkerligen inte ensam om att tycka att sommaren 2014 kanske var den bästa sommaren på många många år, i alla fall vädermässigt. Jag har i dagarna fört över bilder från kameran till datorn, och ska när andan faller på redigera och dela med mig av vår sommar med er. Men jag hittade en bild som kan höra till en av de bästa. Vi har varit en hel del på villan i Närpes, och åkt mycket båt eftersom vädret varit bra mest hela tiden. Det finns flera fina ställen runt omkring i skärgården runt Nämpnäs, bl.a. Märigrund och sandgrynnan (vet inte vad den heter på riktigt med den kallas så), där vi varit flera gånger. 


Den här bilden är så bra, eftersom alla är i sin egen värld, funderar på sina egna saker. Naturen runt omkring är så vacker så det gör ont, och hela sommaren finns med. Den här bilden är tagen på sandgrynnan där det är härligt att bada och det finns mycket roligt att titta på runt den lilla holmen. 

Det kommer mera bilder sedan, när jag sorterat och redigerat de 400 bilderna vi lyckats knäppa den här sommaren, och det är bara med systemkameran, då är inte digikameran och telefonerna inräknade... *puh*

Inga kommentarer: