fredag 6 februari 2015

är det hälsosamt att längta efter sommaren så här mycket?

Ingen missade väl det fina vädret idag. Solen värmde och snön droppade från taken, bar asfalt och solglasögon i bilen. Jag längtar efter sommaren så det gör ont i hela kroppen. Jag vill åka raggarbil och vara vaken hela natten, höra på samma låt om och om igen utan att någon bryr sig, hänga med vänner och inte tänka på dagen efter. (Och jag som mor längtar ju så klart efter strandhäng, mjukglass, fiske och karusellåkning varannan helg :) ) Usch vad jag längtar efter sommaren!

Blues at the Beach, Norrnäs 2013 och bästa sommarlåten.



Strawberry Margerita på Nabben i Maxmo. Firade sommaren med några av de bästa vänner en kan ha <3

Vem fan är det här?! Närå, det är jag, på Rauma Blues sommaren 2010. Dåligt omdöme vad hårfärgen anbelangar, men det var en av de roligaste helgerna i mitt liv som jag aldrig aldrig glömmer. 


Ååå jag saknar dig där du står i mormors garage. Mörkt och kallt är det och du är säkert jätterädd. Men snart snart får även du känna av vårsolen och varm asfalt.

Den här sommaren var jag 20 år, tyckte livet var allmänt piss men visst festade en för det. På både gott och ont. Längtar inte tillbaks dit, men alla har väl sådana tider i sitt liv, som en helst hade sluppit..



...och att få dansa fast fötterna blöder och känna slapbasen göra slarvsylta av din själ. Det är grejer det. Så sommaren, komsi komsi!

Inga kommentarer: