måndag 23 september 2013

giv mig styrka

Måndag, ny vecka jabadabadoo. Inledde morgonen med lite jobb, och eftersom jag har 9 minuter kvar av min självutnämnda "gör vad du vill"-tid så tänker jag ägna dessa nio minuter åt er. Inte för att jag har något speciellt att berätta, men bara för att det känns vettigare än att surfa runt på andra bloggar utan intellektuellt innehåll. När dessa nio minuter har gått, ska jag sätta mig ner, öppna en bok och förhoppningsvis läsa mig till visdom och få många kloka insikter. Problemet är att jag har så här många böcker jag borde läsa på samma gång

Och då saknas det typ tre böcker som jag inte helst varit och lånat ännu. Så motivationen är enorm som ni kan förstå. Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och ta tag i saken så det blir gjort. Återkommer med mer innehållsrikt bloggande senare idag.
Over and out // pluggtjej -88


1 kommentar:

Carina sa...

Du skriver så roligt! Sociologi - om jag inte var så upptagen av mina "esoteriska" studier så skulle jag antagligen ägna min tid åt sociologi. Vansinnigt spännande!